Stacky Dash: Action Pack
Tällä DLC:llä avaat: - 5 premium-toiminta-skiniä - 7 siistiä premium-laattaa - 2500 kolikkoa lisää skinejä varten - 500 timanttia eläintarhasi laajentamiseen - 15 avainta eläinten pelastamiseen Ratkaise loputtomia pulmia uusilla skineillä ja laatoilla!