Squad Killer
Räjäytä tiesi asteittain vaikeutuvien haasteiden läpi retro-henkisellä, kaksisävyisellä tyylillä! 8-bittisten klassikoiden suoraviivaisen ja koukuttavan haasteellisuuden innoittama Squad Killer tuo sinulle retrohenkisen pelihallielämyksen pienellä modernilla lisämausteella. Peligrafiikkojen kaksisävyinen pikselityyli saa lisämaustetta yksityiskohdista, räätälöinnistä ja tarkkuudesta, joka ylittää alkuperäisen inspiraationsa rajoitteet. Säädä väripalettia, valitse useista pelitiloista, osta päivityksiä ja selviydy satunnaisesti kenttäjärjestyksestä jokaisella pelikerralla! Tavoite on yksinkertainen - hankkiudu eroon kaikista huoneen vihollisista, löydä avain ja siirry seuraavalle tasolle. Mutta voitto ei ole läheskään varmaa, sillä uudentyyppiset viholliset pyrkivät lopettamaan matkasi lyhyeen ja aina viiden kentän välein eteesi tulee päävihollinen. Tapa tai tule tapetuksi! Päihitä jokainen vihollinen nopeasti ja strategisesti kerätäksesi kolikoita ja ostaaksesi lisävoimia joilla käännät tilanteen eduksesi.