SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
Toiveet toteuttava merenneidon kyynel Paavo Pesusienen ja Patrikin käsissä... onko se nyt niin vakavaa? Eihän se voi kuin suistaa maailmankaikkeuden sekasortoon ja avata portit Toivemaailmoihin täynnä ritareita, karjapaimenia, merirosvoja ja esihistoriallisia etanoita. Kaikkien lempisieni selviää kyllä sellaisesta – oikeassa kosmisessa asussa! Kaikki mukaan Cosmic Shake -tanssiin!