Spinal
Satojen vuosien unesta herännyt muinainen soturi etsii reliikkiä, joka vapauttaa hänet. Pelattava Killer Instinct -hahmo. HUOMAUTUS: Spinal-hahmo on mukana Combo Breakerissä ja Ultra Editionissa.