Spike Bounce
Spike Bounce on loputon refleksien, nopeuden ja taidon arcade-peli. Hallitse palloa, vaihda areenan puolien välillä, välttele piikkejä ja yritä saavuttaa mahdollisimman korkea pistemäärä haasteen vaikeutuessa. VÄISTELE PIIKKEJÄ JA SELVIYDY NIIN KAUAN KUIN PYSTYT! Jokainen liike testaa refleksejäsi. Peli alkaa yksinkertaisesti, mutta se kasvaa vauhdissa ja vaikeusasteessa edetessäsi. KERÄÄ TÄHTIÄ, AVAA ESINEITÄ JA RIKKO ENNÄTYKSESI! Kerää tähtiä pelin aikana ja käytä niitä avataksesi uusia esineitä kaupassa. Mitä pidemmälle menet, sitä korkeammat pisteet saat ja sitä suurempi haaste. KUINKA KAUAN PYSTYT SELVIYDYMÄÄN? Testaa taitojasi loputtomassa pelissä, jossa on pallon väistöä, esteiden välttämistä, nopeita refleksejä ja korkeita pisteitä. Pelaa uudelleen, paranna ennätystäsi ja yritä päästä pidemmälle ja pidemmälle Spike Bouncessa.