Speed Crew
Speed Crew on nopea vauhtinen ja hauska moninpeli! Kokoa tiimisi 1–4 pelaajasta ja korjatkaa kilpa-autoja sekä taistelkaa kelloa vastaan varikolla, että tiiminne voi voittaa kilpa-ajoissa, tässä hauskassa sekä kaoottisessa seikkailussa. Mukaansa tempaava tarinassa sinun tehtäväsi on työskennellä yhdessä tiimin kanssa ja voittaa neljä mestaruutta neljän vuosikymmenen aikana 70-luvulta 2000-luvulle, että voitte näyttää tarinan antisankarille Dominion Torrentolle kaapin paikan. Pelissä on mahdollista pelata paikallista moninpeliä tai online-moninpeliä. Speed Crew on täydellinen kaiken ikäisille ja taitoisille pelaajille. Peli on suunniteltu kannustamaan yhdessä työskentelyä ja keskittymistä, kun määritätte auton viat, käytätte useita eri työkaluja niiden korjaamiseen ja navigoitte dynaamisella sekä vaarojen täyttämällä varikkoalueella, että saatte tiiminne ajajan lähetettyä takaisin kilparadalle. Speed Crew -pelin maailma koostuu retrotyylisistä 3D-grafiikoista ja sen soittolista vie pelaajan mukanaan pelissä nähtävien aikakausien maailmaan. 48 tasoa täynnä toimintaa, animoituja ja ääninäyteltyjä tarinapätkiä sekä useita erilaisia työkaluja sekä ongelmia, joiden kanssa pelaajat joutuvat työskentelemään. Uusia haasteita löytyy aina. Tulevat päivitykset ja lisäosat tuovat peliin uusia tasoja sekä pelitiloja, joiden avulla aika ei käy pitkäksi. Kustomoikaa hahmot ja ajoneuvot, että tiiminne erottuu kilparadalla. Työskennelkää yhdessä, että teistä tulee ultimaattisen mahtava varikkotiimi.