Space Hulk: Tactics - Customisation Pack
Mukauta Space Hulk: Tactics -yksiköitäsi ja laajenna pelikokemustasi mukautuspaketilla. DLC-paketissa on seuraava sisältö: – Yksilölliset värimallit ja merkit Blood Angelsien, Dark Angelsien ja Ultramariinien seuraajajaostoja varten. – Yksilölliset värimallit ja merkit harhaoppiajan Space Wolf -terminaattoreita tai Bran Redmaw’n Great Companya varten.