Sotaratsu
Red Dead Redemptionin valtavasta maailmasta löytyy lukuisia hevosia, mutta yksikään niistä ei ole yhtä vahva, nopea tai sitkeä kuin sotaratsu. Olet sitten hyökkäämässä jengin piilopaikkaan, etsimässä aarteita erämaasta tai pakenemassa lakia, niin sotaratsu antaa paukkusankarille edun jokaiseen tilanteeseen.