Sophstar
Luutnantti Soph on elänyt Galanianissa koko elämänsä eikä hänellä ole muistikuvaa siitä, milloin hänen olemassaolonsa alkoi tai siitä, miten hän kehitti teleporttauskykynsä. Mutta kun hänet lähetetään tiedustelutehtävälle, kaikki hänen itsestään tietämä tulee muuttumaan. Sophstar on pystysuuntainen arcade-shmup, joka on ottanut runsaasti inspiraatiota genren parhaista peleistä 90-luvulta ja lisännyt paljon uusia, jännittäviä ominaisuuksia ja tavallisia pelimuotoja, joista sekä rennot kotipelaajat että hardcore-arcade-fanit voivat nauttia. Ominaisuudet: – Aito 240x320-arcade-resoluutio. – 6 eri pelimuotoa. – 8 kenttää arcade-/tarinatilassa. – 60 kenttää kadettikoulutilassa. – Valittavana 9 alusta, joista jokaisella on erilainen pääase, kakkosase ja teleportti. Valitse pelityyliisi sopiva tai uppoudu peliin ja opi hallitsemaan kaikkia! – Lukuisia avattavia ominaisuuksia. – 6 vaikeustasoa. – Eri loppuja pelaajan taitojen perusteella. – Yli 20 pomoa/välipomoa kukistettavaksi. – Sulava ohjaus Liikefokus-ominaisuudella, joka mahdollistaa pikselintarkat liikkeet. – Lähestyttävät pistejärjestelmät niin uusille pelaajille kuin shmup-veteraaneille. – Pystysuuntainen näyttötila (”tate”) aitoa arcade-fiilistä varten. – Innovatiivinen teleporttijärjestelmä. – Pistetila, aikahaaste, loputon tila ja äärimmäinen haaste ovat vain osa tiloista, jotka antavat sinulle lisäsisältöä ja tuntikausiksi pelattavaa.