Sonic-tekstuuripaketti
Näe maailma Sonicin silmin maailman suosituimpana sinisenä siilinä! Tekstuuripaketti on saanut inspiraationsa Green Hillistä, Labyrinthistä ja muista ikonisista kentistä, ja se muuttaa koko maailmaasi ainutlaatuisiksi mutta samalla tutuksi maisemiksi! Muista varoa vihamielisiä olioita – nekin ovat saaneet uuden tutun ilmeen!