Songs of Conquest
Songs of Conquest on 90-luvun klassikoiden inspiroima vuoropohjainen strategiapeli. Johda voimakkaiden Wielder-maagien joukkoa ja tutki tuntematonta maailmaa. Käy kiivaita kamppailuja vihollisarmeijoita vastaan, etsi voimakkaita artifakteja ja laajenna reviiriäsi. Hetkesi on koittanut – tartu siihen! Seikkailu odottaa Tutki useita erilaisia karttoja, joista löytyy monenlaisia vihollisia ja arvokkaita aarteita. Uppoudu erilaisiin maisemiin ja löydä uniikkeja heimoja, ympäristöjä ja taistelutantereita. Rakenna imperiumi Hallitse resursseja, edistä kehitystä tutkimalla ja laajenna valtakuntaasi. Suunnittele kaupunkisi vastaamaan pelityyliäsi – Haluatko jokaisen jousiampujasi ampumaan kuolettavia nuolimyrskyjä, vai marssivatko Aurelian ikuiset legioonat sinun banneriesi alla? Taistele tosissasi Sukella taistelun tohinaan käyttäen joukkojen kykyjä ja voimakkaita loitsuja. Yhdistele joukkoja maksimoidaksesi loitsujen ja kykyjen potentiaalin. Marssi kohti eeppisiä taisteluita ja selvitä mitkä heimot sopivat sinun strategiaasi. Valloitustapoja on monia! Pelaa omalla tavallasi Utelias seikkailija nauttii käsintehdyistä tai satunnaisista kartoista, joiden avulla uudelleenpelaamisarvo säilyy kohdallaan. Valloituskartat ovat kovia kamppailuita varten, kun taas haastekartat tarjoavat strategisia älypelejä haastamaan hoksottimesi. Löydät läjäpäin sekä Lavapotion-tiimin että modausyhteisön tekemiä karttoja. Yksin tai yhdessä Voit seikkailla Aerborissa yksin, yhdessä ystävän kanssa, tai pistää tiimin pystyyn tekoälyn kanssa. Valinta on sinun. Suurinta osaa kartoista voi pelata yksin, co-op-tilassa tai moninpelitilassa paikallisesti sekä verkossa. Neljä heimoa Neljä heimoa ovat eeppisen konfliktin kynsissä. Arleonit, vanhanaikaiset ritarit, jotka janoavat valtaa. Ranat, muinaiset heimot, jotka yrittävät selviytyä soilla. Lothit, nekromantit, jotka herättävät kuolleita henkiin upean tulevaisuuden toivossa. Baryat, urheat kauppurit ja keksijät, jotka rakastavat kultaa, ruutia ja itsenäisyyttä. Neljä kuorokampanjaa Kuuntele bardeja, jotka juhlivat tietäsi voittoon. Jokaisessa kampanjassa kuullaan uniikki laulu, joka kertoo nousustasi ja tuhostasi. Avaa uusia säkeistöjä suorittamalla tehtäviä. Matkan lopussa kuulet koko kappaleen.