Somerville
Katastrofin iskiessä sinun täytyy löytää keinot perheesi yhdistämiseksi. Somerville on scifi-seikkailu, joka perustuu suuren kokoluokan konfliktin intiimeihin jälkimaininkeihin. PERHE Aloitat matkan selvittääksesi perheesi olinpaikan, kun alien-invaasio alkaa. INVAASIO Koe nuoren perheen henkilökohtaiset ongelmat, kun he ovat joutuneet erilleen maailmanlaajuisen konfliktin viime hetkillä vihamielisen alien-sivilisaation uhatessa. Saa ensimmäisenä tietää tämän katastrofaalisen tapauksen vaikutuksesta muihin. TUTKI, OPI, KOMMUNIKOI Tutki hyökkäävien alien-joukkojen jälkeensä jättämää tuhoa sekä siitä selvinneitä, niin opit matkasi varrella lisää alieneiden motiiveista ja tavoista. KESKEISIMMÄT OMINAISUUDET - Ratko muuttuneen maiseman arvoitukset, kun ne ovat jääneet alien-sedimenttien alle - Pakene, piiloudu tai neuvottele vaarallisten kohtaamisten jälkeen - Tutki ja opi jokaisesta avaruusoliosta - Mene syvälle ja löydä useita vaihtoehtoisia loppuja sekä niiden tarkoitus ja merkitys JUMPSHIP Jumpship on itsenäinen pelistudio, joka on perustettu Chris Olsenin alkuperäisen IP:n ympärille yhteistyössä Dino Pattin, Playdeadin entisen toimitusjohtajan ja perustajajäsenen, kanssa. Tavoitteenamme on välittää ainutlaatuisia kokemuksia, jotka kohtelevat ihmisiä kunnioituksella ja auttavat laajentamaan interaktiivisen median määritelmää.