Solitaire
Korttipeli, jota kaikki rakastavat. Löydä uudelleen perinteinen korttipeli – nyt vihdoinkin digitaalisena versiona, jota kaikki voivat pelata! Järjestä kortit ässästä kunkkuun kolmessa suositussa pelitilassa ja vietä mukavia hetkiä suosikkiajanvietteen parissa. Perinteinen aivopähkinä, jossa keskittymisen on oltava kohdallaan niin monen pisteen saalistamiseksi kuin mahdollista. Ainoastaan vähiten liikkeitä tekevät voivat saada nimensä kansainvälisten rankinglistojen huipulle. - Neljä eri asetusta: kasino, ranta, pelto ja teehuone. - Kolme pelitilaa: Spider, Klondike ja FreeCell (vapaakenttä). - Mukautetut vaikeustasot. - Intuitiiviset kontrollit. - Erilaisia rankinglistoja: maailmanlaajuinen, paikallinen ja kavereiden välinen. Yksinkertaisesti sanottuna, pasianssia.