SokoFrog
Hyppele mukaan värikkääseen pulmaseikkailuun! Ohjaa palikoita työntävää sammakkoa metsien, luolien, tyrmien ja monien muiden paikkojen läpi! Tämä värikäs ja söpö SokoFrog-peli on ylhäältä alas kuvattu koko perheelle sopiva pikselitaideseikkailu! Auta pientä sammakkoystävää selviytymään hankalista tasoista työntämällä erityisiä palikoita niille sopiviin laattakytkimiin. Tasoilla on tiedossa viisi erilaista teemaa sekä avain-, tähti-, tuli- ja jääpalikoita sekä monia muita palikoita, joista jokaisella on oma ainutlaatuinen pelimekaniikkansa. 100 päätasossa ja 50 lisätasossa riittä tutkittavaa. Lisäksi voit avata sammakkokaverillesi 15 erilaista skiniä!