SnowRunner – Western Star 49X (Windows 10)
Revittele maastossa aivan uudella SnowRunner-lisäajoneuvolla, Western Star 49X:llä! Tämä moderni raskas kuorma-auto on todellinen peto offroad-ajossa eikä se todellakaan pelkää mutaisia väyliä. Ohjattavan lisäakselin ansiosta 49X selviytyy vaativista tieolosuhteista raskaallakin kuormalla. Western Star 49X ei sisälly ykkösvuoden tai kakkosvuoden kausikortteihin.