SnowRunner – True Colors Vinyl Wrap
Mukauta SnowRunner-pelikokemustasi Chevrolet Kodiak C70:n ainutlaatuisella True colors ‑vinyylitarroituksella. True Colors ‑vinyylitarroituksella saat korisettua Chevrolet Kodiak C70 ‑kuormurisi amerikkateemaiseksi. Tämä mukautettu ulkoasu sisältyy kaikkiin ykkösvuoden kausikortteihin.