SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer (Windows 10)
Season 7: Compete & Conquer ‑DLC sisältyy kakkosvuoden kausikorttiin. Käyttämiseen tarvitaan SnowRunner-peruspeli. Kisaa Season 7: Compete & Conquerin uusissa koetuksissa. Tämä kausi tuo tullessaan kaksi aivan uutta ajoneuvoa ja Tennesseehen Yhdysvaltoihin sijoittuvan uuden kartan, joka tarjoaa aivan uudenlaisen leikkikentän ja uusia aktiviteetteja. Voit haastaa kaverisi intensiivisiin kilpa-ajohaasteisiin tai kisata itseksesi kelloa vastaan! Season 7: Compete & Conquer ‑DLC:n sisältö: – Uusi kilpa-ajoon keskittyvä, Yhdysvaltojen Tennesseen osavaltioon sijoittuva kartta, jolta löytyy sekä sora- että offroad-rata. Pääset ajamaan aikahaasteita radalla ja maastossa tai kisaamaan kaverisi kanssa tarkistuspistetyyppisissä kisoissa. – Kaksi uutta ajoneuvoa: kevyt tiedusteluajoneuvo Gor BY-4 ja Azov 43-191 ”Sprinter” ‑kuorma-auto mukautetulla kisavärityksellä!