SnowRunner - Season 18: Patch & Power
Auta uuden maalämpövoimalan rakentamisessa Meksikon Chiapasin osavaltioon alueen kaoottiseen tilaan saattaneiden trooppisten myrskyjen jälkeen. Lähde tutkimaan kahta jännittävää viidakkokarttaa kahdella uudella voimakkaalla ja monipuolisella kuorma-autolla! – Kaksi uutta Chiapasiin sijoittuvaa 4 km²:n karttaa. Kesytä SnowRunnerissa ensiesiintymisessä tekevät viidakkoympäristöt! Pääset ajamaan hiekkarannoilla sekä vehreissä viidakoissa ja mangrovemetsissä, jotka asettavat taitosi koetukselle. – Kaksi uutta ajoneuvoa: Offroad-luokan Mercer R230 on crawler-jousituksella varustettu ketterästi liikkuva kuormajuhta, joka täyttää ainutlaatuisen roolin SnowRunner-tallissasi. Highway-luokan HIB Billert M816 on puolestaan ainutlaatuinen yhdistelmä nopeutta pienellä polttoaineen kulutuksella eli pitkän matkan ajospesialistien unelmatyöväline. – Uudet aktiviteetit: Avusta paikallisia viranomaisia upouuden maalämpövoimalan rakentamisessa Meksikon sydämeen. Kansallinen energiavirasto tarvitsee apuasi uuden ympäristöystävällisen voimalaitoksen rakentamisessa. Aloita vahvistamalla rannikon tulvasuojauksia, kunnosta sitten kaikki kunnostamisen arvoinen ja pura korjauskelvottomat rakennelmat. Kun perusedellytykset ovat kunnossa, yhdistä eri ala-asemat aktiiviseksi verkostoksi! Season 18: Patch & Power sisältyy vitosvuoden kausikorttiin. SnowRunner-peruspeli tarvitaan pelaamiseen.