SnowRunner – Scorched Vinyl Wrap
Tutki SnowRunnerin maastoja tyylikkäästi koristamalla Chevrolet CK 1500 ainutlaatuisella Scorched‑vinyylitarroituksella. Scorched‑vinyylitarroitus antaa Chevrolet CK 1500:lle räjähtävän tulisen ilmeen. Tämä mukautettu ulkoasu sisältyy kaikkiin ykkösvuoden kausikortteihin.