SnowRunner - Rezvani Hercules
Laajenna SnowRunner-talliasi entisestään Rezvani Herculeksella, tehokkaalla kuusipyöräisellä Scout-kuormurilla, joka vakuuttaa rajulla ja modernilla ulkoasullaan. Hercules on pelin ensimmäinen Rezvanin ajoneuvo. Kyseessä on tyylikäs tehopesä, jolla on uskomattomat offroad-ajo-ominaisuudet vakautta antavien pitkän akselivälin ja leveän alustan ansiosta. Monipuoliselle Herculekselle on vaikea löytää vertaista olipa kyseessä sitten monitonninen varaosa- ja polttoainekuljetus tai vaativampi ajokeikka erämaassa. Rezvani Hercules ei sisälly ykkös- ja kakkosvuosien kausikortteihin.