SnowRunner - Navistar 5000 MV Tractor
Laajenna SnowRunner-pelikokemustasi Navistar 5000-MV -vetoautolla! Tätä raskaisiin kuljetuksiin suunniteltua tehokasta vetoautoa on käytetty tankkien ja muun sotilaskaluston kuljettamiseen vaarallisilla alueilla ja epätasaisessa maastossa.