SnowRunner - High Roller Pack
Laajenna kalustovalikoimaasi High Roller ‑pakkauksella, joka sisältää Khan 39 Scoutin ja sen vaihtoehtoisen High Roller ‑ulkoasun. Ketterä Khan 39 Scout on monipuolinen venäläinen kiipijä, jossa on sekä jokapyöräveto että tasauspyörästön lukko. Tämä DLC sisältyy kaikkiin ykkösvuoden kausikortteihin.