SnowRunner - Freightliner & Western Star Dual Pack
Freightliner & Western Star ‑kaksoispakkaus lisää SnowRunner-talliisi kaksi uutta kuorma-autoa: Heavy Duty ‑luokan Freightliner FLD 120:n ja raskaan Western Star 6900XD:n. Freightliner FLD 120:n poikkeuksellinen teho-paino-suhde yhdessä jokapyörävedon ja päälle kytkettävän tasauspyörästön lukon kanssa tekevät siitä varmasti monen tallin luottoauton. Kymmenpyöräinen Western Star 6900XD erottuu puolestaan joukosta raa’alla tehollaan. Sen valtavat 53-tuumaiset renkaat, päälle kytkettävä jokapyöräveto ja sisäänrakennettu tasauspyörästön lukko ovat varmasti jokaisen offroad-kuljettajan pakkohankinnan. Tämä DLC ei sisälly vuoden 1, 2, 3 tai 4 kausikorttiin.