SnowRunner - Dragon Wagons Dual Pack
Dragon Wagons ‑kaksoispakkaus lisää talliisi kaksi uutta kuorma-autoa: Heavy‑luokan Avenhorn A15:n ja Heavy Duty ‑luokan Padera STD-4:n – molemmat ainutlaatuisilla lisäosilla! Avenhorn A15 loistaa mahtavalla voimalla ja polttoainekapasiteetilla, joiden ansiosta se on mainio valinta raskaiden perävaunujen vetämiseen pitkiä matkoja. Siihen voidaan asentaa myös pieniä nostureita, ja saat kuorma-auton mukana ainutlaatuisen rahtilisäosan, joka muuntaa jo ennestään mahtavan kuormurin todelliseksi luottokuormajuhdaksi korjausosilla, vararenkailla ja lisäpolttoaineella. Padera STD-4 sopii parhaiten tukiajoneuvoksi. Pitkä akseliväli ja monipuolinen lisäosavalikoima tekevät siitä mahtavan hinaus- ja logistiikkakuormurin. Saat tässä DLC:ssä tähän kuorma-autoon kaksi ainutlaatuista lisäosaa: kaksipaikkaisen sivulaidallisen ja rampillisen perävaunun ja rahtilisäosan, joka lisää kuormuriin korjaus- ja varaosia ja parantaa sen polttoainekapasiteettia. Tämä DLC ei sisälly vuoden 1, 2, 3, 4 tai 5 kausikorttiin.