Snake-aseskini
Snake-aseskini on lisätty tavaraluetteloosi. Tarvitset vähintään yhden avatun Operator-hahmon käyttääksesi tätä skiniä. Löydät aseskinin Operator-hahmosi varusteluettelosta.