Sled Riders (Windows)
Hyppää mukaan hauskimpaan kelkkailupeliin! Valmistaudu lumisille radoille, joista jokainen on erityinen ja täynnä yllätyksiä. Kisaa Snowflake Cityn läpi tai Frost Mountainin yli - jokainen kisa on seikkailu! Tee Raceristasi siisti hauskoilla asuilla ja hatuilla. Valitse kirkas puku tai söpö lumiukkopuku erottuaksesi lumessa. Valitse kelkkasi! Löydä suosikkisi vanhan koulukunnan puukelkoista huippunopeisiin tulevaisuuden kelkoihin. Laita se loistamaan hienoilla väreillä ja efekteillä. Kisaa ystävien kanssa jännittävissä kilpailuissa, joita on helppo pelata mutta vaikea voittaa. Tee isoja hyppyjä, ota teräviä käännöksiä ja etsi oikoteitä voittaaksesi kaikki. Saat uusia asuja ja rekiä, mitä useammin ajat kilpaa. Kyse on siitä, että sinulla on hauskaa ajella kilpaa lumessa. Ota siis ohjaimesi mukaan, valitse kelkkasi ja lähdetään kisaan!