Slayground
Tee näyttäviä temppuja, kuten ilmiömäinen freestyle-taituri Axell ”Slay” Hodges tekee Slayground-radallaan! Pane pyörät sutimaan radoilla, joilla Axell ajaa päivittäin videoillaan. Slayground-ratapaketti sisältää kaksi Nationals-ympäristöä sekä yhden laajan Freestyle-ympäristön.