Skyline Bowling: Sweet Style
Tällä DLC:llä avaat: – 3 voimakasta palloa: Sting, Wing ja Hive! – Beeheart T-paita paremman tarkkuuden saavuttamiseen! – Buzzwrap-hanskat lisäkierteeseen! – Honeyglide-kengät nopeampaan vauhtiin! – 5 000 jalokiveä uuden varusteen ostamiseen! – 50 000 kolikkoa varusteiden parantamiseen! Lennä suoraan kohti keilauksen kunniaa!