Skyline Bowling: Light Style
Tällä DLC:llä avaat: – 3 tehokasta palloa: Lightning, Electron ja Dragon Egg! – Neotech T-paidan tarkkuuden parantamiseksi! – Energia-hanskat antamaan lisäkierrettä! – Bolt-kengät lisäämään vauhtia! – 100 000 kolikkoa varusteiden paranteluun! Valjasta salaman voima ja keilaa ennennäkemättömällä tavalla!