Skyline Bowling: Bright Style
Tällä DLC:llä avaat: – 3 voimakasta palloa: Liquid, Swirl ja Monster! – Prismapaidan tarkkuuden parantamiseen! – Moniväriset hanskat lisäkierteeseen! – Taittovalo-kengät nopeuden lisäämiseksi! – 4 000 jalokiveä uusien varusteiden ostoon! Häikäise kilpailijasi ja loista kuin tähti!