Skull and Bones
KÄY ILMIÖMÄISTÄ MERISOTAA Valmistaudu tuhoisiin taisteluihin valmistamalla erilaisia laivoja ja varusta laivastosi voimakkailla aseilla. Avaa vahvempia aseita edistyessäsi ja muokkaa laivojasi heijastelemaan omaa pelityyliäsi merirosvona. PURJEHDI VAARALLISEEN HELVETTIIN PARATIISISSA Matkaa Intian valtamerelle ja tutki laajaa avointa maailmaa täynnä säälimättömiä merirosvoja, kuolettavia merihirviöitä, yliluonnollisia uhkia, tuhoisia myrskyjä ja paljon muuta. TEE YHTEISTYÖTÄ TAI TAISTELE MUITA MERIROSVOJA VASTAAN Liity enimmillään kahden ystäväsi tai muun pelaajan seuraan hyötyäksesi jaettavista toimeksiannoista ja palkkioista. Tai nujerra muut verenhimoiset pelaajat jännittävässä joukkuepohjaisessa PvP-tilassa. NAUTI JATKUVASTI KEHITTYVÄSTÄ SISÄLLÖSTÄ Jokainen kausi täydentää merirosvokokemusta jännittävillä uusilla ominaisuuksilla, vakavilla uusilla uhilla, tuoreilla tavoilla pelata loppupeliä sekä pelattavuutta parantavia parannuksia, jotka on suunniteltu pitämään pelaajien kiinnostusta yllä. Kiinteä internetyhteys ja Ubisoft-tili vaaditaan.