Skull and Bones ‑kausilasti
"Hanki eksklusiivisia ulkoasutuotteita, 6 000 kultaa ja 1 800 bonuskultaa. Ulkoasutuotteissa mukana muuan muassa lemmikki ja kapteenin emote. Kullalla voi ostaa pelin kaupasta ulkoasutuotteita laivalle ja kapteenille sekä muita esineitä."