Skater's Solstice
Ota jää haltuun luistelemalla tiesi asteittain vaikeutuvien pulmapelien läpi! Liu'u nuoren luistelijan roolissa jäätyneiden järvien poikki ja kerää tähtiä pulmapeliseikkailussa! Skater's Solstice on talvinen ylhäältä alaspäin etenevä HD-laatuinen pulmapeli, jossa sinun on otettava jää haltuun voittamalla 50 vähitellen vaikeutuvaa tasoa. Jokaisella tasolla on kolme tähteä ja hohtava uloskäynti. Onnistutko keräämään kaikki tähdet?