Sissa's Path
Auta kissanpentua järjestelmään lelunsa rentouttavien työntöpulmien avulla! Tutustu Sissa-nimisen kissanpennun erikoiseen harrastukseen! Sissa on todella järjestelmällinen katti, ja kun hän leikkii lankakerillään, niistä jokainen täytyy työntää lattian yli juuri oikeaan kohtaan. Tämä suloisella ja värikkäällä 3D-tyylillä toteutettu pulmapeli antaa sinun elää hetken Sissan tassuissa ja työnnellä hänen lelujaan ympäriinsä laattalattialla. Kun kaikki lankakerät ovat valkoisilla, pyöreillä laatoilla, olet selvittänyt tason, ja pääset etenevään seuraavaan, entistä vaikeampaan pulmaan Sissa-kissan kanssa. Saatko kaikki Sissan lelut järjestettyä näissä käsin luoduissa kentissä?