Sir Gwayne Starter-Paketti
Tämä aloituspaketti antaa sinulle valtuuden kutsua ritarit eepolla Sir Gwayne. Voit myös vahvistaa armeijasi 1000 sieluja ja sisältää 5 Helmi Avaimet!