Siana Character Pack
Muotinäytösten legendasta joukkueen isosiskoksi — Siana on palannut! Koe hänen erityinen muodonmuutoskykynsä! Tämä paketti sisältää: ‑ Hahmo — Siana ‑ Siana Kasvuboksilippu ×5 *Kun ostat, pakettia ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä / palautumattomia peliobjekteja. *Oston jälkeen paketti lähetetään viestilaatikkoosi. *Jos omistat jo Sianan, Siana muunnetaan tiettyyn pistemäärään. *Paketin osat ja myynti voidaan muuttaa tai lopettaa ilman ennakkoilmoitusta.