Shotgun King: The Final Checkmate
Kuin shakkia, mutta koko armeijasi korvataan kuninkaallisella haulikolla. Ainutlaatuinen strategia-roguelike perustuu ajattomaan lautapeliklassikkoon. Olet musta kuningas, mutta koko armeijasi on siirtynyt valkoiselle puolelle jättäen sinulle pelkän kuninkaallisen haulikkosi ja haavoittuneen kunniasi. On aika opettaa valkoiset nappulat pelkäämään Shotgun Kingiä. Shotgun King: The Final Checkmate on ainutlaatuinen vuoropohjainen strategia-roguelike. Pääominaisuudet: Valitse viisaasti: voit jokaisella vuorolla joko liikuttaa kuningastasi tai ampua vihollisnappulan, jonka jälkeen sinun on ladattava haulikkosi. Vältä shakkimattia: tapa valkoinen kuningas suorittaaksesi tason ja siirtyäksesi seuraavalle! Vahvista molempia kuninkaita: vahvistat jokaisen tason jälkeen kuningastasi... sekä vastustajaasi! Kokonainen kuningaskunta: 15 vaikeustasoa, loputon tila, jahtitila ja yli 100 päivitystä odottavat sinua!