Sherlock Holmes Chapter One - Kausikortti
Jatka tutkintaa kausikortilla, joka sisältää uusia etsintätehtäviä: 'Pyhimykset ja synnintekijät, ladattava sisältö (saatavilla julkaisupäivänä) 'Ei mikään vitsi, ladattava sisältö 'Mycroftin ylpeys, ladattava sisältö 'M tarkoittaa mysteeriä, ladattava sisältö (tulossa myöhemmin)