Shenmue II
”Meren takaa, kaukana idässä olevasta maasta, hän saapuu...” Ryo Hazuki saapuu Hongkongiin tavoitteenaan kostaa isänsä kuolema ja löytää totuus Feeniksin peilistä. Paras Shenmue-kokemus: – päivitetty käyttöliittymä – moderni tai klassinen ohjaustyyli – japaninkielinen ääniraita ensimmäistä kertaa maailmanlaajuisesti – skaalattavat näyttötarkkuudet. Eeppinen legenda: – suuren mittakaavan tarina kostosta – Ryon isän murhaan liittyvän mysteerin ratkaisu – ikimuistoinen kokemus. Elävältä tuntuva maailma: – mahdollisuus puhua kenelle tahansa ja etsiä johtolankoja – omaa elämäänsä elävät tekoälyn ohjaamat hahmot – tarkasti uudelleen luotu 1980-luvun Japani ja Hongkong – mahdollisuus pelata kolikkopelejä, kerätä keräilyesineitä, lyödä vetoa ankkakisoista ja muuta. Saaga alkaa... taas.