Shadow Warrior 2
Shadow Warrior 2 jatkaa Flying Wild Hog -pelistudion omalaatuisen ensimmäisen persoonan räiskintäpelin tarinaa. Pelissä seurataan yritys-shogun Lo Wangin seikkailuita. Omiin oloihinsa vetäytynyt mahtava soturi toimii nykyään palkkasoturina turmeltuneen maailman reunamilla, ja hänen on käytettävä jälleen monia tuhovoimaisia aseita, miekkoja ja taikoja sekä omaa älyään maailmaa vaivaavien demonilegioonien päihittämiseksi. Taistele yhdessä muiden kanssa neljän pelajan co-op-tilassa tai itseksesi upeissa proseduraalisesti luoduissa maisemissa. Kerää voimakkaita uusia aseita ja suojuksia sekä ikivanhoja legendaarisia reliikkejä.