Shadow Labyrinth - Original Arcade SFX
Tämän DLC:n avulla voit vaihtaa MINI-PUCK-moodin pelin sisäiset äänet alkuperäisiin PAC-MAN-ääniefekteihin. *Voit muuttaa tätä asetusta Options-valikosta.