Session: Skate Sim Warm-up Pack
Warm-up Packin sisältö: - Péitrussin skeittipuisto Luxemburgissa, Euroopan suurin skeittipuisto - Hangaari, aivan uusi harjoittelualue - Välineitä: vangin asukokonaisuus (vaikka skeittaaminen ei olekaan nykyään kiellettyä!), 2 grippiteippiä ja 2 lautaa VANGIN ASU JA SKEITTILAUDAN MUOKKAUSTA Skeittaaminen ei ole rikos! Skeittaa ikonisissa paikoissa ja esittele tyyliäsi tähän erikoisasuun pukeutuneena. REISSU EUROOPPAAN Näytä osaamistasi Yhdysvaltojen ulkopuolellakin! Koe kuuluisa Péitrussin skeittipuisto ja sen innovatiiviset alueet: altaat, rampit ja muut esteet on mallinnettu tarkasti, jotta voisit treenata taitojasi Euroopan suurimmassa skeittipuistossa. UUSI HARJOITTELUALUE Haaveiletko pienestä alueesta, jossa saat skeittailla kaikessa rauhassa yksinäsi? Hangaari on juuri sinulle. Harjoittele, kaadu, yritä uudelleen ja kehitä tekniikkaasi. Aivan uusi eristetty alue, jossa voit hioa taitojasi ennen kaupungille lähtemistä!