Serahin ase: Genji Bow
Uusi ase Serahille. Tämä ase symbolisoi kunnostautuneiden sotureiden joukkoa. Lisää ATB-latausarvoa.Saatavana kohteesta Chocolina's Shop. Tästä aseesta on saatavana myös parannettu versio.