Sengoku Dynasty - Sakura Pack
Sakura‑lisäosa pukee dynastiasi legendan arvolle sopivaan eleganssiin. Peitä kasvosi pelottavilla menpō‑naamioilla, käytä upeaa Porcelain-asesettiä, kanna Light Samurai ‑asua ja nosta salkoon laakson omaksesi julistavia viirejä.