SEGAn Mega Drive- ja Genesis-klassikot saapuvat uudelle konsolien ja pelaajien sukupolvelle! Yli 50 peliä eri genreistä – kaikkien aikojen klassikoista, kuten Sonic ja Streets of Rage 2, syvällisiin roolipeleihin, kuten Phantasy Star -sarja; arcade-toimintaa, ammuntapelejä, tappelupelejä, pulmapelejä, vanhoja suosikkeja ja piilotettuja helmiä. Uudet ominaisuudet tuovat klassikoihin modernit mukavuudet. Tallenna peli milloin tahansa, kelaa virheen tehtyäsi taaksepäin tai mukauta ohjauskomentoja. Ansaitse kerskailuoikeudet verkkomoninpelissä ja saavutuksilla. Suurin retro-klassikoiden kokoelma konsolilla yhdessä upeassa paketissa!