Seeker's Selects Weapons Pack
Tarkka-ampujan täydellinen aloituspaketti. Hanki strategista etua kolmella Seekerin valitsemalla tappavalla kumppanilla. Seeker’s Selects Weapons -sisältöpaketin mukana tulee upeannäköisiä ja tiukkaan iskeviä aseita: Marcus Tactical 8, FFF-45 ACP ja ROCK AS100. Sisältö: Marcus Tactical 8 – Voimakas tarkkuuskivääri parannetulla vakaudella. Siperia ei tiedä, mikä siihen iski. FFF-45 ACP – Salamurhaajan paras ystävä. Tämä erikoispistooli käyttää houkutteluammuksia johdattaakseen tietämättömät viholliset ennenaikaiseen kuolemaansa. ROCK AS100 – Lipassyöttöinen haulikko, jolla voi ampua joko hauleja tai täyteisiä. Annamme sinun päättää, kummat ovat tehokkaampia... ja hauskempia. * Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts -peruspelin. Ei moninpelikäyttöön.