Sébastien Loeb Rally EVO - Class S The Prototypes
Annamme sinulle tilaisuuden kirjoittaa historian uusiksi! Lancia ECV, Toyota 222D, Vauxhall Astra 4S ja Peugeot Quasar ennennäkemättömässä muodossa! Prototyyppiluokka koostuu autoista, joilla ei ole koskaan kisattu. Autot odottavat tilaisuutta todistaa arvonsa maailmalle. Lataa sisältö ja luo autoille uusi tulevaisuus.