Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
Tämä lisäosa sisältää kolme uutta mukautusta, yhden kullekin Strike Force Romanda -tiimin ajoneuvolle. Kustakin on kolme eri värivaihtoehtoa.* Lumoudu valoista, rytmeistä ja metallista. Emme puhu Hinan asuista, vaan Strike Force Romanda Customization Packista! Nämä ulkoasut kanavoivat raskaan metallin raakaa voimaa, eivätkä nämä autot seuraa musiikkia: ne johtavat sitä, valmiina heiluttamaan asfalttia ja nousemaan keskusnäyttämölle. Nyt on sinun vuorosi rokata valokeilassa! *Mukautukset tulevat saataville, kun ajoneuvo hankitaan pelissä, ja niitä voidaan käyttää kaikkialla turnaustilaa lukuun ottamatta. Tämä lisäosa sisältyy Digital Deluxe Upgradeen.