Screamer - Jupiter Stormers Customization Pack
Tämä lisäosa sisältää kolme uutta mukautusta, yhden kullekin Jupiter Stormers -tiimin ajoneuvolle. Kustakin on kolme eri värivaihtoehtoa.* Valmistaudu nousuun Jupiter Stormers Customization Packin avulla! Kaukana tähdistä mutta aina tutkimassa tuntematonta. Nämä mukautukset vangitsevat klassisten animemaailmojen legendaaristen avaruusalusten suuruuden. Sinun ei tarvitse matkata galaksien halki tunteaksesi äärettömyyden tunteen - käynnistä vain moottorisi. Sillä vaikka nämä autot eivät ikinä nousekaan ilmaan, ne kulkevat raketin tavoin radalla ja kantavat tähtien mahtavuutta sisällään. *Mukautukset tulevat saataville, kun ajoneuvo hankitaan pelissä, ja niitä voidaan käyttää kaikkialla turnaustilaa lukuun ottamatta. Tämä lisäosa sisältyy Digital Deluxe Upgradeen.