Screamer - Iridescent Style Pack
Tuo väriä Neo Reyn kaduille Iridescent Style Pack. Hanki 15 kirjavaa koristetta Screamereiden ajoneuvoihin ja yllätä vastustajasi!* *Mukautukset tulevat saataville, kun ajoneuvo hankitaan pelissä, ja niitä voidaan käyttää kaikkialla turnaustilaa lukuun ottamatta. Tämä lisäosa ei sisälly Digital Deluxe Upgradeen.